Рішення Колегії відділу освіти

РІШЕННЯ

Колегії відділу освіти, молоді та спорту

Конотопської районної державної адміністрації

22.01.2015                                                                      №7/4

Заслухавши та обговоривши інформацію провідного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту Конотопської  РДА Головацька Н.І. про підсумки роботи із заверненнями громадян у 2014 році, колегія відмічає, що у відділі освіти, молоді та спорту забезпечено умови реалізації громадянами конституційних прав на письмове звернення, особистий прийом, обов’язкове одержання конкретної обґрунтованої відповіді згідно з вимогами законодавчих актів України.
Щороку у відділу освіти, молоді та спорту проводиться аналіз роботи зі зверненнями громадян.
На апаратних нарадах відділу освіти неодноразово зверталась увага на якість вивчення питань, які порушуються у зверненнях і скаргах, що надходять до відділу освіти, молоді та спорту. Ужито ряд заходів організаційного, інформаційно-аналітичного характеру щодо роботи зі зверненнями громадян, безумовно виконання вимог законодавства.
Для удосконалення роботи зі зверненнями громадян працівниками відділу освіти, молоді та спорту надаються консультації керівникам навчальних закладів, працівникам освіти.
У відділі освіти, молоді та спорту, освітніх закладах налагоджено облік письмових та усних звернень громадян, згідно графіка проводяться особисті прийоми. Досліджуються та вирішуються підняті питання в заявах, надано вичерпні відповіді та пояснення.
Проблеми, порушенні у зверненнях:
-підвезення;
-введння посади медичної сестри;
  –заниження річної оцінки;
-капітальний  ремонт приміщення школи;
-забезпечення житлом переселенців;
-ремонт системи опалення;
– поведінку вихователя.
Навчальні заклади, з яких надходили звернення:
-Шевченківський НВК “ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ”
-Юрівський НВК “ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ”
-Попівський НВК “ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ”
-Дубов`язівський НВК “СШ – І-ІІІ ст.”
-Малосамбірський НВК “ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ”
-Дептівський НВК “ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ”
Гружчанський НВК “ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ”
 
колегія ухвалює:

  1. Інформацію з зазначеного питання взяти до відома.
  2. Керівникам навчальних закладів:
    • До 01 лютого 2015 року детально проаналізувати стан роботи з розгляду звернень громадян за 2014 рік, підсумки розглянути на педагогічній раді.
    • Забезпечити неухильне виконання вимог чинного законодавства у роботі зі зверненнями громадян щодо:

а) недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, із порушенням термінів, встановлених законодавством;
б)  створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень;
в) з`ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, здійснення систематичного аналізу випадків безпідставної відмови у задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості халатності та формалізму при розгляді звернень.
2.3. проводити роз’яснювальну роботу, спрямовану на підвищенні рівня правової освіти населення, надання безоплатної правової допомоги, роз’яснення прав і свобод людини та засобів їх захисту.
2.4. Щокварталу до 25 числа подавати статистичний звіт розгляду звернень громадян до відділу освіти, молоді та спорту.

  1. Відділу освіти, молоді та спорту:

3.1. Забезпечувати кваліфікований, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників та надання відповідей у встановленні чинним законодавством строки.
3.2. Під час розгляду звернень громадян забезпечувати дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об`єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від  форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348.
3.3. Розглядати колективні, повторні звернення громадян комісійно, у разі виявлення порушень прав і свобод громадян вживати адекватні заходи щодо іх усунення, притягнення до відповідальності посадових і службових осіб, з вини яких допущені дані порушення.
3.4. Щорічно до 1 липня (за І півріччя) та до 5 січня (за рік), подавати загальному відділу райдержадміністрації матеріали про стан роботи зі зверненням громадян.
3.5. Забезпечити постійний моніторинг стану роботи зі зверненнями громадян у навчальних закладах освіти.
3.6. До 1 липня 2015 року підготувати наказ «про стан роботи зі зверненнями громадян у навчальних закладах за І півріччя 2015 року».

  1. Інформацію про хід виконання рішення колегії заслухати у грудні 2015 року.
  2. Контроль за виконанням рішення колегії залишаю за собою.

 
 
Голова колегії                                                                                      А.В.Тимощук

Поділитися