Інструктивні рекомендації щодо проведення ІІ етапу
Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки
в 2016-2017 навчальному році
Документами, що визначають мету, завдання, структуру, технологію проведення Всеукраїнських олімпіад є Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності (наказ Міністерства освіти і науки України від 22.09.2011 № 1099 зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 року за № 1318/20056), наказ Міністерства освіти і науки України від 19.08 2016 № 1006 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2016/2017 навчальному році», якими повинні керуватися оргкомітети та журі при проведенні ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії у 2016 – 2017 навчальному році.
- У ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки беруть участь учні
9-11 класів, що стали переможцями І етапу. - ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки провести
25.12.2016 р. (у першій половині дня). - Час на виконання роботи – 4 години (240 хвилин).
- Оргкомітетам слід забезпечити однакові умови для виконання учасниками запропонованих завдань та дотримання однакових вимог при перевірці робіт.
- Зміст завдань копіювати індивідуально для кожного учня. Оприлюднити його безпосередньо перед початком олімпіади.
Особливості проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки у 2016-2017 навчальному році
- Обладнання на кожного учня: ручка, олівець, гумка, лінійка
- Завдання олімпіади виводяться на паперові носії з розрахунку:
- 9 клас – 3 аркуші (6 сторінок);
- 10 клас – 3 аркуші (6 сторінок);
- 11 клас – 3 аркуші (6 сторінок) формату А-4;
– формат А-4, кегль № 14;
– параметри сторінки – 1,5×1,5×1,5×1,0.
- Структура олімпіадних завдань:
А) Завдання № 1. Тести (20). За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.
Тестові завдання виконуються у бланку для відповідей, який знаходиться перед тестами
БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ НА ТЕСТИ (зразок)
(заповнювати чіткими великими друкованими літерами)
№ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Відповідь | ||||||||||
№ | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Відповідь |
(виправлення не допускаються)
Б) Завдання № 2. Творче питання – 1;
В) Завдання № 3. 3 задачі різного рівня складності
Критерії оцінювання завданій ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки у 2016-2017 навчальному році
У завданнях № 1, № 3 критерії оцінювання подані. До завдання № 2 критерії оцінювання розробляють члени журі.
Методичні рекомендації щодо підготовки школярів до ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії у 2016-2017 навчальному році
Завдання щодо підготовки учнів з економіки (9,10,11 кл.) –
опрацювати наступні теми:
- Взаємозв’язки економічних процесів та явищ
- Раціональна поведінка споживача та виробника
- Попит, пропонування, ринкова ціна та гроші у функціонуванні ринку
- Ринки виробничих ресурсів та доходи в ринковій економіці
- Підприємницька діяльність
З метою підготовки до ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії у
2016-2017 навчальному році рекомендуємо опрацювати джерела:
- Горленко Г.О. Тестові завдання з економіки: Навчальний посібник для учнів 8-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням економіки. Частина І. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2008. – 168 с.
- Кошкалда І.В., Щербань В.П. 334 задачі з економіки з розв’язками: Посіб. Для учнів загальноосвітніх навчальних закладів / уклад. І. В. Кошкалда,
В.П. Щербань. – Х.: Гімназія, 2008. – 352 с. - Пужайчереда Л.М., Чорна Т.І. Олімпіади з економіки. Завдання. Відповіді / уклад. Л.М. Пужайчереда, Т.І. Чорна. – Х.: Вид. група «Основа», 2008. – 432 с.
- Радіонова І.Ф. Економіка (рівень стандарту, академічний рівень). 11 клас. –
Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2011. – 176 с. - Радіонова І.Ф. Економіка (профільний рівень). 10 клас / І.Ф. Радіонова,
В.В. Радченко. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2011. – 208 с.