Методичні рекомендації щодо проведення ІІ (районного/міського) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з ЕКОНОМІКИ у 2016-2017 навчальному році

Інструктивні рекомендації щодо проведення ІІ етапу
Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки
в 2016-2017 навчальному році
Документами, що визначають мету, завдання, структуру, технологію проведення Всеукраїнських олімпіад є Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності (наказ Міністерства освіти і науки України від 22.09.2011 № 1099 зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 року за № 1318/20056), наказ Міністерства освіти і науки України від 19.08 2016 № 1006 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2016/2017 навчальному році», якими повинні керуватися оргкомітети та журі при проведенні ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії у 2016 – 2017 навчальному році.

  1. У ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки беруть участь учні
    9-11 класів, що стали переможцями І етапу.
  2. ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки провести
    25.12.2016 р. (у першій половині дня).
  3. Час на виконання роботи – 4 години (240 хвилин).
  4. Оргкомітетам слід забезпечити однакові умови для виконання учасниками запропонованих завдань та дотримання однакових вимог при перевірці робіт.
  5. Зміст завдань копіювати індивідуально для кожного учня. Оприлюднити його безпосередньо перед початком олімпіади.

Особливості проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки у 2016-2017 навчальному році

  1. Обладнання на кожного учня: ручка, олівець, гумка, лінійка
  2. Завдання олімпіади виводяться на паперові носії з розрахунку:
    • 9 клас – 3 аркуші (6 сторінок);
    • 10 клас – 3 аркуші (6 сторінок);
    • 11 клас – 3 аркуші (6 сторінок) формату А-4;

–     формат А-4, кегль № 14;
–     параметри сторінки – 1,5×1,5×1,5×1,0.

  1. Структура олімпіадних завдань:

А) Завдання № 1. Тести (20). За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.
Тестові завдання виконуються у бланку для відповідей, який знаходиться перед тестами
 
БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ НА ТЕСТИ (зразок)
(заповнювати чіткими великими друкованими літерами)

12345678910
Відповідь          
11121314151617181920
Відповідь          

(виправлення не допускаються)
Б) Завдання № 2. Творче питання – 1;
          В) Завдання № 3. 3 задачі різного рівня складності
 
Критерії оцінювання завданій ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки у 2016-2017 навчальному році
У завданнях № 1, № 3 критерії оцінювання подані. До завдання № 2 критерії оцінювання розробляють члени журі.
Методичні рекомендації щодо підготовки школярів до ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії у 2016-2017 навчальному році
Завдання щодо підготовки учнів з економіки (9,10,11 кл.) –
опрацювати наступні теми:

  1. Взаємозв’язки економічних процесів та явищ
  2. Раціональна поведінка споживача та виробника
  3. Попит, пропонування, ринкова ціна та гроші у функціонуванні ринку
  4. Ринки виробничих ресурсів та доходи в ринковій економіці
  5. Підприємницька діяльність

                                                       
З метою підготовки до ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії у
2016-2017 навчальному році рекомендуємо опрацювати джерела:

  1. Горленко Г.О. Тестові завдання з економіки: Навчальний посібник для учнів 8-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням економіки. Частина І. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2008. – 168 с.
  2. Кошкалда І.В., Щербань В.П. 334 задачі з економіки з розв’язками: Посіб. Для учнів загальноосвітніх навчальних закладів / уклад. І. В. Кошкалда,
    В.П. Щербань. – Х.: Гімназія, 2008. – 352 с.
  3. Пужайчереда Л.М., Чорна Т.І. Олімпіади з економіки. Завдання. Відповіді / уклад. Л.М. Пужайчереда, Т.І. Чорна. – Х.: Вид. група «Основа», 2008. – 432 с.
  4. Радіонова І.Ф. Економіка (рівень стандарту, академічний рівень). 11 клас. –
    Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2011. – 176 с.
  5. Радіонова І.Ф. Економіка (профільний рівень). 10 клас / І.Ф. Радіонова,
    В.В. Радченко. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2011. – 208 с.

 

Поділитися