Організація дистанційного навчання у закладах освіти Конотопського району під час карантину

На виконання Постанови Кабінету Міністрів  України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України корона вірусу COVID-19» районним методичним кабінетом були розроблені методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах освіти на період карантину з 12 березня до 03 квітня 2020 року.

Відповідно до вищезазначених рекомендацій кожен заклад організує дистанційне навчання учнів відповідно до умов та можливостей закладу в онлайн-режимі.

        Освітній процес педагоги сплановують відповідно до офіційно затвердженого в закладі розкладу уроків, діляться теоретичним та практичним матеріалом у групах у мережі фейсбук , використовують  безкоштовні ресурси для онлайн-освіти:

– «На урок» (завдання для учнів різного віку, а також для підготовки до ЗНО); фонд «Відкрита політика» (курс відеоуроків для підготовки до ЗНО); www.Living- democracy.com.ua (розробки уроків, методичні рекомендації, відео та інформаційні матеріали для вчителів, батьків); «Mій клас», «Nova schola»; Оксана Коваленко, математика – безкоштовний доступ до всіх онлайн курсів; dystosvita@gmail.com ( інформатикa); блог Марії Bізінської (укр.мова та літ.); Google (https://drive.google.com); One drive від Microsoft (https://onedrive.live.com); дистанційні портали LMS, напрям МООDLE тощо.

       Педагоги сплановують свою свою діяльність під час карантину на кожний день, погоджують їх щоденно з адміністрацією для забезпечення безперервного процесу навчання учнів. Використовують усі можливі варіанти в організації освітнього процесу з предмету, відслідковують та використовують досвід роботи колег (вебінар Ломаки Вікторії Василівни, вчителя вищої категорії із м.Суми «6 платформ для дистанційного навчання під час карантину, репетиторства, курсів тощо»; Ірина Терещенко – Союз освітян України. «Дистанційне навчання. Як організувати»).

        Окрім того, освітяни району  провели роз’яснювальну роботу з батьками щодо їх безпосередньої відповідальності та особистого контролю за процесом навчання учнів.

Поділитися